Friday, July 17, 2009

Hi semua...

Nama saya Nur Hanis Addina binti Mohd Rizal. Saya berusia 5 tahun..Terkejut tak budak 5 tahun ada blog sendiri..hahahaha..mama yang buatkan untuk saya. Sporting tak mama saya ? Saya suka sangat bermain komputer dan berharap suatu hari nanti saya jadi seorang yang celik IT.


Ok..nak tau pasal Dina tak ? Nama Dina seperti yang tertulis kat atas..Semua orang panggil saya Dina. Mama yang pilihkan nama nie. Kata mama Nur bermaksud cahaya. Hanis pula bermaksud yang bertaqwa...hmm...Addina pula maksudnya yang menghitung..Begitulah indahnya nama yang mama berikan..


Dina lahir pada 15 September 2004 seawal jam 3.07am waktu tempatan...haa..waktu Malaysia la tu..Berat Dina sewaktu lahir 2.79kg. Panjang dr hujung rambut sampai hujung kaki pulak 48cm.Tapi sebenarnya semasa lahir Dina tak banyak rambut pun...hahahaha..Mama kata semua sayang Dina sebab Dina anak sulung..Dina tanya mama sulung tu apa? Mama kata sulung tu yang pertama la...sebab tu mama nak Dina sentiasa jadi yang pertama...Dina mesti jadi juara...yeah...go Dina go...


Untuk permulaan Dina rasa cukupla takat nie..banyak lagi yang Dina nak ceritakan tapi esokla pulak..Dina janji esok Dina tunjukkan gambar Dina semasa baby..comel tau...

No comments:

Post a Comment